חבר המועצת במתקפה חריפה: "שקד רצתה להפוך אותנו לעבריינים"

עמית דניאל No Comments on חבר המועצת במתקפה חריפה: "שקד רצתה להפוך אותנו לעבריינים"

חבר מועצת חכמי תורה הגאון רבי דוד יוסף על הסכנה מירידת בכוחן של המפלגות החרדיות: "אם חלילה ‏לפיד וליברמן, סער וכל האנשים האלו עולים לשלטון אין פה שאלה אולי יהיה לנו לא טוב זה לא אולי זה וודאי"

צילום: אייל מלכה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר מועצת חכמי תורה הגאון רבי דוד יוסף, הגיע אמש (רביעי) לעיר חדרה ומסר שיעור בהיכל ישיבת 'יודעי בינה' בראשות הגר"י עשורי על הלכות הפסח, במהלך השיעור תקף הגר"ד את השרה לשעבר איילת שקד.

"אני הייתי פה לפני שנה ודיברתי גם כן היינו לפני מערכה, תאמינו לי שאני לא בא רק לפני בחירות, מי שמכיר אותי יודע ברוך השם אני מסתובב בכל רחבי הארץ כל שבוע – חוץ מהשנה האחרונה של הקורונה, אני מסתובב הרבה אני מכתת את הרגליים, אני הולך ואני משתדל תמיד למסור שיעורים לומר דברי תורה", פתח ואמר חבר 'המועצת'.

"אבל שימו לב רבותיי המערכות בחירות הללו כל אחת – אני לא יודע מה יותר חשובה מהשנייה אבל אנחנו צריכים להסתכל בצורה הגיונית, כל אחד שיפתח את העיניים ויחשוב. אם חלילה ‏לפיד ‏ואיך קוראים להם שמה ליברמן, סער וכל האנשים האלו עולים לשלטון אין פה שאלה אולי יהיה לנו לא טוב זה לא אולי זה וודאי".

"למה זה וודאי?" שאל הגר"ד, "מכיוון שיש לנו כבר חזקה – הם כבר הוכיחו את עצמם, ‏יש לנו עובדות מוצקות. לפיד בזמנו היה שר האוצר הוא עשה ברית יחד עם בנט ולפיד, באמת שני האנשים האלו עשו ביניהם ברית מה היה הברית שלהם – ממשלה בלי חרדים".

"‏מה הכוונה בממשלה בלי חרדים, הם הלכו ועשו קודם כל את חוק הגיוס, להכריח בכוח את כל בחורי הישיבות להתגייס. ‏מי היה יושב ראש הוועדה של החוק הזה?, הרבנית הצדקנית איילת שקד".

"היא", הוסיף הגר"ד, "ישבה בראש הוועדה והיא ישבה ונלחמה שזה יהיה פלילי ומי שלא הולך לצבא ייקחו אותו לבית הסוהר. ככה פשוטו כמשמעו, פלילי, להפוך את כל תלמידי ישיבות לעבריינים פליליים, למה הם לא שירתו בצבא".

"‏ומה היו המילים שלהם שוויון בנטל – שוויון, תאמינו לי רבותיי המילים הללו מאוד נכונות, צריך שיהיה שוויון בנטל – שוויון בינינו לבינם. לא ייתכן שאנחנו נתפלל שלוש פעמים ביום ואנחנו משתמטים הם המשתמטים – הם משתמטים משמירת שבת, הם משתמטים מתפילות ומאוכל כשר".

"‏אנחנו צריכים להתנצל בפניהם? אנחנו צריכים להרגיש – אשרינו שזכינו, ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן התועים, כואב לי לשמוע איך נציגים שלנו בתקשורת מתנצלים, כן לומדים תורה ותירוצים ובאמת לומדים ובאמת לומדים".

"למה", שאל הגר"ד בכאב, "תענה להם כסיל כאיוולתו- אתם מדברים על חובות שיש לכל אדם – בסדר, לשיטתכם, החובה היא הצבא. לשיטתנו זה שמירת מצוות זה קודם כל. אחרי שאתם יהודים, תבואו להטיף לנו, פתאום המציאו מצווה ואנחנו חייבים ללכת לפי ההוראות שלהם".

"ובכן רבותיי, נחשוב לעצמנו הם עשו חוק כזה, אבל זה לא הספיק להם הם ביטלו את התקציב מהישיבות והכוללים שמונה שנים עבר מאז שהם ביטלו את התקציב מהישיבות והכוללים".



0 תגובות